خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج

عوامل کلیدی موفقیت برای بازاریابی کارآمد

عوامل کلیدی موفقیت برای بازاریابی کارآمد

عوامل کلیدی موفقیت

عوامل کلیدی موفقیت که عوامل بحرانی یا حیاتی موفقیت (Critical Success Factors) هم نامیده و به اختصار CSF نوشته می شوند ، عواملی هستند که برای رسیدن سازمان به اهداف خود ، وجود آن ها ضروری است. در این نظرسنجی که از ۵۵۶ مدیر در کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ انجام شده ، نظرات آن ها در زمینه عوامل کلیدی موفقیت در دو سال آینده برای بازاریابی کارآمدتر پرسیده شده است. در صورتی که تمایل دارید بدانید در خارج از کشور ، مدیران چه عواملی را به عنوان عوامل کلیدی موفقیت می دانند ، این نمودار را در قالب یک فایل پی دی اف و به زبان فارسی دانلود و مطالعه کنید. در بین موارد ذکر شده ، موردی به نام هوش پیش بینی (Predictive Intelligence) وجود دارد که در این مورد تحقیقات بیشتری کرده ام و تعریف و کاربرد آن را در بازاریابی اینترنتی در مطلبی در وبلاگ پرسیما منتشر خواهم کرد.

نمودار اصلی

عوامل بحرانی موفقیت در بازاریابی کارآمد

ویدئوی معرفی نمودار

۱۰۰۰ تومان – افزودن به سبد خرید

این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.