خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج

طول عمر محتوای ایجاد شده توسط برندها چقدر است؟


طول عمر محتوای ایجاد شده توسط برندها چقدر است؟

محتوای ایجاد شده توسط برندها

مسلما هر محتوایی که ایجاد می شود در یک بازه زمانی در اوج قرار دارد و تعداد مشاهده های زیادی به خود اختصاص می دهد اما پس از آن مدت زمان ، تعداد مشاهده ها به مرور زمان کمتر شده و حتما باید محتواهای جدیدتری ایجاد شوند تا همچنان برند ، در اوج بماند.

به عنوان مثال ، در صورتی که آژانس تبلیغاتی دارید که یکی از خدمات شما ، ایجاد ویدئوهای تبلیغاتی برای برندها است و می خواهید تعداد دفعاتی که در سال ، برندها برای امور برند سازی نیاز به ایجاد ویدئوهای تبلیغاتی دارند را در قالب یک نمودار نشان دهید ، این نمودار می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

در صورتی که تمایل دارید بدانید محتوایی که ایجاد می کنید تا چه مدت زمان توسط کاربران مورد توجه قرار می گیرد و درصد این میزان توجه چقدر است این نمودار را دانلود و مطالعه نمایید.

نمودار اصلی

طول عمر محتوای ایجاد شده توسط برندها

ویدئوی معرفی نمودار

۱۰۰۰ تومان – افزودن به سبد خرید

این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.