خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج

نسل جدید در کدام زمینه ها در هفته پول خرج می کنند؟

نسل جدید در کدام زمینه ها در هفته پول خرج می کنند؟

الگوی خرید نسل جدید

در این نظرسنجی که از ۲۰۱۱ نوجوان بین سنین ۱۴ تا ۱۹ سال در کشور آمریکا در ماه جولای سال ۲۰۱۶ انجام شده است ، زمینه هایی که آن ها به صورت هفتگی حاضر به صرف هزینه هستند مشخص شده است که این زمینه ها احتمالا در کشور ما نیز صادق است یعنی نوجوانان در ایران نیز تمایل دارند پول خود را در این زمینه ها خرج کنند. در صورتی که تمایل دارید کسب و کاری راه اندازی کنید که مشتریان شما بین سنین ۱۴ تا ۱۹ سال باشند و یا می خواهید وضعیت فعلی کسب و کار خود را برای این رده سنی نیز گسترش دهید می توانید این فایل نظرسنجی را دانلود و مطالعه کنید. همچنین با دانستن زمینه های صرف هزینه در بین نوجوانان و شناخت ماهیت شبکه های اجتماعی می توان با ترکیب این دو ، درآمد زایی مناسبی ایجاد کرد. به عنوان مثال ، اینستاگرام ، شبکه اجتماعی است که در بین این رده سنی محبوبیت خیلی زیادی دارد و کاربران بسیاری نیز در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. در صورتی که می خواهید در اینستاگرام صفحه ای راه اندازی کنید و به کسب درآمد بپردازید و هنوز نمی دانید در کدام زمینه و کسب و کار فعالیت کنید ، این فایل نظرسنجی می تواند به شما کمک زیادی کند.

نمودار اصلی

زمینه های صرف هزینه هفتگی نسل جوان

ویدئوی معرفی نمودار

۱۰۰۰ تومان – افزودن به سبد خرید

این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.