خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج

تاثیر تبلیغات دیجیتالی بر رفتار خرید کاربران اینترنتی


تاثیر تبلیغات دیجیتالی بر رفتار خرید کاربران اینترنتی

تصمیم گیری خرید

تبلیغات دیجیتالی و ارسال پیشنهادات ویژه مانند پیشنهادات تخفیف و … تاثیر مثبتی بر روی رفتار خرید کاربران اینترنت در کشور آمریکا بین رده سنی ۱۸ تا ۳۴ سال دارد. در صورتی که تمایل دارید نمودار نتایج نظرسنجی که از کاربران جوان اینترنت در کشور آمریکا در این خصوص انجام شده است را مطالعه کنید و آن را در همایش ، سمینار ، جلسات و یا تحقیقات خود مورد استفاده قرار دهید ، این فایل را دانلود کنید.

نمودار اصلی

تاثیر تبلیغات دیجیتالی بر تصمیم گیری خرید

ویدئوی معرفی نمودار

 

۱۰۰۰ تومان – افزودن به سبد خرید

این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.