خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج
تبلیغات آنلاین
روش های انجام تبلیغات اینترنتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۵
وردپرس
آموزش کوتاه سازی آدرس صفحات در وردپرس
۱۸ خرداد ۱۳۹۵
نمایش همه

نقش تلگرام در سایت ایستگاه و دیوار

ارتباط سایت ایستگاه و دیوار با تلگرام

سایت های نیازمندی از ابتدا تاکنون رسانه های مفیدی برای انجام تبلیغات اینترنتی محسوب می شده اند. اما در سایت دیوار و ایستگاه ۲ ایده جالب دیده ام که مدیران وب سایت بهتر است از آن ها الگو برداری کنند. در این مطلب این دو ایده را با شما به اشتراک می گذارم.


تبلیغات

خرید هاست از نت افراز با ۶ درصد تخفیف و کد تخفیف : UC532WDJ
اعتبار کد تخفیف : ۵۰ خرید اول


ایده سایت ایستگاه

علاوه بر سایت ایستگاه ، سایت ایفروش نیز از این ایده استفاده می کند بنابراین نمی دانم کدامیک اول این ایده جالب را به کار برده است بنابراین مطمئن نیستم این ایده را کدام وب سایت نیازمندی در ایران در ابتدا پیاده سازی کرده است. همان طور که می دانید یکی از روش های تشویق کاربران به استفاده مجدد از سایت های نیازمندی ، به روز رسانی آگهی است. ایده ای که سایت ایستگاه از آن بهره می برد استفاده از ربات تلگرام برای به روز رسانی آگهی های ثبتی است. بدین معنی که به جای مراجعه به وب سایت برای به روز رسانی آگهی ، می توان به ربات تلگرام اختصاصی در کنترل پنل آگهی اختصاص داده شده به آگهی دهنده ملحق شد و بدون نیاز به وب سایت ۳ آگهی رایگان و یا تمامی آگهی های ویژه را روزانه به روز رسانی کرد.

ایده سایت دیوار

اما نقش دیوار و تلگرام چگونه است؟ تعداد زیادی از آگهی هایی که در دیوار منتشر می شوند آگهی دهنده ، خواننده آگهی را تشویق می کند تا در صورت تمایل در تلگرام به شماره درج شده در آگهی پیغام بفرستد. بنابراین دیوار تصمیم گرفته است که از چت درون برنامه ای برای کاربران اپلیکیشن خود استفاده کند. بدین ترتیب که بعد از ثبت آگهی و اثبات اینکه شماره همراه متعلق به آگهی دهنده است می توان با وی در دیوار چت کرد.

منظورم از نوشتن این مطلب این بود که سعی کنید در کسب و کار خود از ربات های تلگرام استفاده کنید. به عنوان مثال این وب سایت آژانس مسافرتی به طرز جالبی از ربات تلگرام برای اطلاع رسانی پروازها استفاده می کند.

منبع : پرسیما


این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.

دیدگاه ها بسته شده است