خبرنامه | نوتیفیکیشن | خرید از خارج

نقش طراح گرافیک وب و طراح رابط کاربری در بازاریابی

کسب درآمد با مشاوره اینترنتی و تلفنی
۱۸ مهر ۱۳۹۵
نمایش همه

نقش طراح گرافیک وب و طراح رابط کاربری در بازاریابی

طراحی رابط و تجربه کاربری

در سال های دور هر سازمان یا شرکتی که به فکر راه اندازی وب سایت برای مجموعه خود بود با ذهنیت ساده ای که از طراحی وب سایت داشت به سراغ یک شرکت طراحی سایت می رفت و پس از ارایه اطلاعات به آنها، صاحب یک وب سایت دولتی یا شرکتی می شد. با پیشرفت تکنولوژی، علم طراحی وب سایت و مقوله های مرتبط با آن گسترش پیدا کرده و سازمان ها و شرکتها، دیگر به یک سفارش ساده وب سایت بسنده نمی کنند بلکه جدا از سفارش طراحی سایت ، به موضوعات مهم دیگری از جمله بهینه بودن وب سایت در موتورهای جستجو که به اصطلاح، سئو گفته می شود یا طراحی گرافیک منحصر به فرد همراه با طراحی رابط کاربری و تجربی قابل قبول که در تمام پلتفرم های موبایلی و تبلتی واکنش گرا (ریسپانسیو) باشند توجه می کنند. در واقع اینگونه می توان گفت که رقابت امروز اغلب بر سر وب سایتی با خدمات متمایز همراه با ارائه مطلوب و کاربرپسند است.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری


تبلیغات

خرید هاست از نت افراز با ۶ درصد تخفیف و کد تخفیف : UC532WDJ
اعتبار کد تخفیف : ۵۰ خرید اول


فارغ از برنامه نویسی تخصصی و محتوای حساب شده ای که باید در وب سایت ها وجود داشته باشد، عامل مهمی که امروزه اکثر افراد آن را عامل موفقیت وب سایتشان می دانند ۳ عامل طراحی گرافیک وب ، طراحی رابط کاربری  (UI) و طراحی رابط تجربی (UX) است. این ۳ عامل به خصوص در مورد وب سایت هایی که با کاربران متعدد و فروش مستقیم سر و کار دارند اهمیت پیدا می کند. آزمون این کار ساده است. سری به وب سایت دیجی کالا بزنید و آن را با سایر وب سایت های فروش کالاهای اینترنتی مقایسه کنید یا سری به وب سایت اقامت ۲۴ بزنید و آن را با سایر وب سایت های رزرو اینترنتی هتل مقایسه کنید. در همه این وب سایت ها کالا یا خدمات به فروش می رسند اما چیزی که آنها را از دیگر رقبا متمایز می کند نحوه ارایه آن کالا یا خدمت همراه با کمپین های موفق تبلیغاتی، ساختار گرافیکی و کاربرپسند بودن وب سایت و واکنش گرایی آن ها در نسخه های مختلف پلتفرم ها می باشد.

زمانی که کاربران به سایتی وارد شوند که همه چیز به زیبایی و معقول در کنار هم چیده شده اند ، زمانی که رنگ ها متناسب در نظر گرفته شده و احساس راحتی بیشتری به کاربر منتقل می شود و دچار سردرگمی نمی شود، همه و همه دست به دست هم می دهد تا کاربر به سمت یک کالا یا خدمت ، جذب شده و با اطمینان بیشتری اقدام به خرید اینترنتی کند. بنابراین بازاریابی اینترنتی زمانی که با حمایت و تجربه یک تیم گرافیکی و با ایده پردازی همراه شود ، بازخوردی که از فضای مجازی و اینترنتی می گیرد به مراتب قوی تر و رضایت بخش تر خواهد بود. برای تفهیم بیشتر علم طراحی گرافیک وب و طراحی رابط کاربری-تجربی شما را با نمونه ی بارزی در زمینه طراحی وب آشنا می کنیم که مشاهده آن، دید شما را نسبت به طراحی سایتتان تغییر خواهد داد.  این وب سایت با نام تجاری گروه افرو فعالیت می کند که با حضور مستقیم یکی از طراحان وب برتر ایران، آقای جواد صابری، مدیریت و رهبری می شود.

 


این مطلب را در تلگرام (آیکن اول سمت چپ) به اشتراک بگذارید

فِلِش اشتراک گذاری در تلگرام
 
مدیر سایت
مدیر سایت
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام (اولین آیکن از سمت چپ) به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما به عنوان وب سایتی فعال در حوزه بازاریابی اینترنتی مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.

دیدگاه ها بسته شده است