شبکه اجتماعی اینستاگرام
از بازاریابی افراد تاثیر گذار در اینستاگرام استفاده کنید
۴ شهریور ۱۳۹۶
اینستاگرام
تبلیغات تعاملی، بهترین روش انجام تبلیغات در اینستاگرام
۲۱ شهریور ۱۳۹۶
نمایش همه

اقدامات کاربران بعد از ارسال شکایت در شبکه های اجتماعی

نظرسنجی برندها از کاربران

استفاده از شبکه های اجتماعی و تاثیر آن ها در زندگی روزمره مردم افزایش زیادی داشته است به طوری که کاربران، در صورتی که از برندها راضی نباشند به صفحات شبکه های اجتماعی آن ها مراجعه و شکایت خود را آنجا ثبت می کنند. در این مطلب، نموداری را می بینید که عکس العمل مشتریان ناراضی از برندها در کشور آمریکا در خصوص عدم پاسخگویی مناسب به آن ها را نشان می دهد که به نظر من این نمودار در مورد مردم کشور ما نیز صادق است و به شما پیشنهاد می کنم که نمودار موجود در این مطلب را مشاهده نمایید.

نمودار مورد نظر تصویر زیر است.

شکایت مشتری از برند

حتما سعی کنید که با کاربران ناراضی که به صفحات شبکه های اجتماعی می آیند و شکایتی را از برند شما مطرح می کنند درست برخورد کنید یعنی به آن ها حتما جواب کامل و صحیح بدهید. نکته جالبی که در تصویر فوق توجه من را به خود جلب کرد این است که پاسخ ندادن به شکایت کاربران در شبکه های اجتماعی برندها، از پاسخ دهی ضعیف، بسیار بهتر است.

منبع : پرسیما

برگرفته از : ایمارکتر

 
محمد مهدی هاتفی
محمد مهدی هاتفی

در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید.
صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما و وب سایت های دیگر مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.

پاسخ دهید