در خبرنامه سایت عضو شوید
ترک سبد خرید در تجارت الکترونیک
ترک سبد خرید در تجارت الکترونیک
۷ دی ۱۳۹۱
بازاریابی اس ام اسی
بازاریابی اس ام اسی
۷ دی ۱۳۹۱
نمایش همه

بنرهای تبلیغاتی در اینترنت

بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی در اینترنت اولین بار در سال ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار گرفتند و از آن زمان به بعد به صورت گسترده در حال به کارگیری هستند. در این مقاله به بررسی  اعداد و ارقام استفاده از این روش تبلیغاتی پرداخته می شود.

بنرهای تبلیغاتی

چه کسانی بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند؟

– افراد ۵۵ سال به بالا بیشترین افرادی هستند که بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند.

– ۵۸ درصد افراد بین ۱۵ تا ۲۴ سال تا کنون بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک کرده اند.

– میانگین نرخ کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی در اینترنت ۲.۱ درصد بوده است. نرخ کلیک بر روی تبلیغ ، از تقسیم تعداد کلیک به تعداد نمایش تبلیغ به دست می آید به عنوان مثال در این مورد به ازای هر ۱۰۰ بار نمایش تبلیغ ۲.۱ بار کلیک بر روی تبلیغ صورت گرفته است.

– ۷۱ درصد افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند اعلام کرده اند که در ۶ ماه گذشته بر روی یک بنر تبلیغی کلیک کرده اند.

– ۵۹ درصد افرادی که میزان تحصیلات آن ها مقطع دبیرستان و به پایین است در ۶ ماه گذشته بر روی یک بنر تبلیغی کلیک کرده اند.

– منبع اصلی درآمد شبکه اجتماعی فیس بوک از بنرهای تبلیغاتی تامین می گردد.

دلایل کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی

۳۹ درصد افرادی که بر روی این گونه تبلیغات کلیک می نمایند انگیزه خود را به دو علت زیر مرتبط می دانند:

– در مضمون بنرهای تبلیغاتی ، محصولی تبلیغ می گردد که آن ها به این محصول علاقه مندند.

– بنرهای تبلیغاتی به گونه ای هستند که آن ها را به محصولی که تاکنون به آن توجه ای نداشته اند علاقه مند می کنند و سبب کلیک بر روی تبلیغ می گردند.

دلایل کلیک نکردن بر روی بنرهای تبلیغاتی

– ۳۱ درصد از افراد اعلام کرده اند که تنها هنگامی بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند که حوصله و تمایل به مشاهده آن ها را داشته باشند.

– ۳۱ درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که رفتار آن ها در اینترنت پس از کلیک بر روی تبلیغ مورد ردیابی قرار گیرد.

– ۴۶ درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که پس از کلیک بر روی تبلیغ ، صفحه نمایش آن ها با پنجره های اضافی معروف به pop-up  اشغال گردد.

– ۵۴ درصد از افراد اعلام کرده اند که به بیشتر تبلیغات اینترنتی به صورت بنر که مشاهده کرده اند اعتمادی ندارند.

– ۵۵ درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که پس از کلیک بر روی تبلیغ ، کامپیوتر آن ها ویروسی گردد.

– ۵۷ درصد نگران دریافت اسپم از سوی تبلیغ کنندگان هستند.

– ۵۸ درصد افراد بنرهای تبلیغاتی را مرتبط به خود نمی دانند.

– ۶۱ درصد به این دلیل بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک نمی نمایند که از کار اصلی خود در اینترنت باز نمانند.

منبع : مقالات بازاریابی اینترنتی

 برگرفته از : http://www.getelastic.com

 
محمد مهدی هاتفی
محمد مهدی هاتفی
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما و وب سایت های دیگر مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.

پاسخ دهید