برنامه تلویزیونی
محبوبیت تلویزیون به شدت در حال کاهش است
۱۳ آذر ۱۳۹۶
تبلیغات موبایل، همچنان در حال رشد است
۲۸ آذر ۱۳۹۶
نمایش همه

انجام تبلیغات سفارشی در تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز

چند وقت پیش بود که نموداری را می خواندم که در مورد تاثیر سفارشی کردن روش های مختلف بازاریابی و پلتفرم های مختلف مانند وب سایت، اپلیکیشن و ... توضیحاتی می داد و در قالب نظرسنجی، تاثیر هر یک را در افزایش بازدهی بررسی می کرد. این موضوع باعث شد که در این مورد تحقیقاتی انجام دهم و در این مطلب، نتایج تحقیقات خود را با شما به اشتراک بگذارم. خیلی ساده بگویم، در پایان این مطلب قادر خواهید بود که به بازدید کنندگان از وب سایت خود یک متن تبلیغ را در گوگل نشان دهید، به سرنخ های فروش و یا همان مشتریان بالقوه یک متن و به مشتریانی که از شما تاکنون خرید کرده اند یک متن تبلیغ دیگر را نشان دهید و با این کار با کاربران خود، در هر مرحله ای از فروش، مطابق با موقعیت آن ها رفتار کنید. من این روش را تست کرده ام. بازدهی تبلیغات، در صورت سفارشی برخورد کردن با کاربران به شدت بالا می رود.

لطفا برای مشاهده متن کامل این مطلب، اشتراک مطالب ویژه را خریداری نمایید.

کاربر جدید هستید؟ با کلیک بر روی این لینک، ۷ روز رایگان مطالب ویژه سایت را بخوانید.

 

محمد مهدی هاتفی
محمد مهدی هاتفی
در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما و وب سایت های دیگر مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.