آینده دیجی کالا چه می شود؟
۱۴ آبان ۱۳۹۶
تحقیقات بازار
استفاده از گوگل در انجام تحقیقات بازار
۲۸ آبان ۱۳۹۶
نمایش همه

از اتوماسیون در بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

اتوماسیون در بازاریابی ایمیلی

چند وقتی است که در پنل های بازاریابی ایمیلی، بخشی به نام اتوماسیون اضافه شده که در این مطلب بیشتر در مورد این بخش و کاربردهای آن توضیحاتی را به شما ارائه می دهم. همچنین در این آموزش، روش انجام اتوماسیون بر روی پنلی که در مطلب بهترین پنل ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی چیست معرفی کردم را به عنوان نمونه پنل ارسال ایمیل با تصویر به شما نشان می دهم. فقط قبل از شروع مطالعه این مطلب به یاد داشته باشید که همه کارها به سرعت در حال اتوماسیون شدن هستند و بازاریابی ایمیلی هم از این قاعده مستثنی نیست و هر چه سریع تر باید برای استفاده از این قابلیت آمادگی لازم را کسب کنید.

لطفا برای مشاهده متن کامل این مطلب، اشتراک مطالب ویژه را خریداری نمایید.

کاربر جدید هستید؟ با کلیک بر روی این لینک، ۷ روز رایگان مطالب ویژه سایت را بخوانید.

 

محمد مهدی هاتفی
محمد مهدی هاتفی
در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما و وب سایت های دیگر مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.