در خبرنامه سایت عضو شوید

استفاده از نقشه حرارتی برای رهگیری کاربران در وب سایت

بازاریابی اینترنتی بین المللی
آموزش بازاریابی اینترنتی بین المللی با ابزارهای گوگل
۳ مرداد ۱۳۹۵
میزان پرداخت درون برنامه ای اپلیکیشن ها در سراسر جهان
۱۰ مرداد ۱۳۹۵
نمایش همه

استفاده از نقشه حرارتی برای رهگیری کاربران در وب سایت

نقشه حرارتی

وقتی کاربری به هر طریقی مانند موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ، وب سایت های دیگر و ... وارد وب سایت می شود از لحاظ اصول بازاریابی اینترنتی باید رفتار وی در وب سایت مورد سنجش قرار گیرد. دو ابزار سنجش شامل استفاده از ابزارهای آنالیز بازدید کنندگان و نقشه های حرارتی در این زمینه به کمک مدیران وب سایت ها می آیند. در این مطلب ، روش استفاده از نقشه های حرارتی را به شما آموزش می دهم.

لطفا برای مشاهده متن کامل این مطلب اشتراک مطالب ویژه را خریداری نمایید.

با پرداخت مبلغ ۱۰،۰۰۰ تومان می توانید به مدت ۷ روز تمامی مطالب ویژه در وب سایت را مطالعه و سوالات خود را در قسمت نظرات بپرسید.

 

محمد مهدی هاتفی
محمد مهدی هاتفی
لطفا از مطالب با ذکر منبع : پرسیما استفاده نمایید. در صورتی که این مطلب توانسته است به شما کمک کند می توانید آن را با کلیک بر روی آیکن های موجود در پائین هر مطلب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و برای دریافت مطالب بعدی در خبرنامه وبلاگ عضو شوید. صرفا حضور در همایش ، کنفرانس و سمینار برای آموزش بازاریابی اینترنتی کافی نیست ، بنابراین سعی می کنم مطالبی که در این وبلاگ می نویسم را بر روی وب سایت پرسیما و وب سایت های دیگر مورد آزمایش قرار داده و نحوه اجرا و تجربیات خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.